Usein kysytyt kysymykset

Kuinka kauan taulujen toimitus kestää?

Toimitusaikamme on 3-7 työpäivää.

Se voi kestää muutaman ylimääräisen päivän epätavallisen suuren kuormituksen tai kun on viive kuljetusyhtiö.

Onko mahdollista käyttää useaa toimitusosoitetta yhden tilauksen yhteydessä?
Ei ole. Jos haluat tuotteita erillisiin osoitteisiin, tee niistä erilliset tilaukset.
Paljonko ovat toimituskulut?
Vakiotoimitus maksaa 9,90 €. 
Mikä yhtiö toimittaa tuotteet?
Lähetämme kaikki tilaukset käyttäen UPS:n palveluita.
Mitä kuvaformaattia minun tulisi käyttää?
Voit ainoastaan ladata jpg- ja jpeg-formaatteja.
Millainen on suositeltu tarkkuus ja resoluutio?
Lataa kuvasi niin suurena kuin mahdollista. Suositeltu tarkkuus kuvalle on 300 dpi, mutta kuitenkin vähintään 150 dpi.
Mitä väriprofiilia minun tulisi käyttää?

Painamme kuvat RGB -värimoodissa, joten suositeltavaa olisi käyttää RGB väriprofiilia. Voimme myös muuntaa minkä tahansa profiilin CMYK-värimoodiin, mutta tämä saattaa vaikuttaa tuotteen väreihin, joten ei ole suositeltavaa käyttää muita profiileja.


Miten säädän kuvani värit?
Toimita kuvasi RGB -väriprofiililla niin takaat parhaan tuloksen. Ota kuitenkin huomioon että lopputulos voi poiketa lähettämästäsi, koska tarkkaan värien toistoon tarvitaan kalibroitu monitori. 
Kuinka erikoistehosteet toimivat?
Kun olet ladannut kuvasi, voit alkaa leikkimään erikoistehosteilla. Tehosteiden lisääminen on helppoa! Lataamasi kuvan vasemmalla puolella on valikoima erikoistehosteita. Sieltä löydät mm. kuvanmuokkauksen, upeita tehosteita kuten Andy Warhol -maalaus, valokuvaluonnos, huumoriteema ym. Valitset itse kuinka monta eri tehostetta haluat käyttää kuvaasi. Tietysti voit aina mennä taaksepäin ja poistaa tehosteita joita olet lisännyt kuvaasi.
Kuinka pitkään lahjakorttini on voimassa?
Kaikki lahjakortit ovat voimassa 12 kuukautta ostosta.
Kuinka tarkistan lahjakorttini saldon?
Mene "Lahjakortti"-osioon ja anna lahjakorttisi tunnus.
Pakettini on vaurioitunut. Mitä teen?
Kuljetusvauriot on ilmoitettava kuljetusyhtiölle. Tarkista paketti ennen allekirjoitusta. Älä hyväksy vahingoittuneita paketteja.
Canvastauluni on vahingoittunut. Mitä teen?
Mahdolliset vahingot on dokumentoitava. Ota kuva ja täytä lomake verkkosivuilla.
Voinko peruuttaa tilaukseni?
Voit, niin pitkään kuin tilaamasi tuote ei ole vielä tulostettu. Tämän jälkeen et voi enää peruuttaa tilausta tuotteen uniikkiuden vuoksi.
Onko CanvasPicasso luotettava?
Yhtä luotettava kuin miten itse Picasso osasi maalata! CanvasPicasso on velvollinen pitämään huolta henkilötiedoistasi. Sinun tietosi talletetaan varmaan paikkaan servereillemme ja niitä käytetään vain asiakasyhteydessä. Emme anna henkilötietojasi tai sähköpostiosoitettasi kenellekään.
Kuinka voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun?
Mene osioon "Asiakaspalvelu", tai lähetä sähköpostia support@canvaspicasso.com.
Äskettäin katsotut tuotteet

Paras kuvia on merkitty "Premium Selection". Nämä ovat huolellisesti valittuja meidän suunnittelijat ja sisustajille ja myydään rajoitettu painos.